GRAJDÓŁ FESTIWAL
strategia marketingowa – identyfikacja wizualna – www – grafika – social media – pr
Od lipca 2021 do września 2022 podczas współpracy z Fundacją KarpatArt byłem odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie w życie promocji Najdzikszego Festiwalu w Polsce – Grajdołu. Prowadziłem zespół, w którym zaproponowaliśmy strategię marketingową, prowadziliśmy działania pr’owe i komunikację dla marki, którą stworzyliśmy całkowicie od zera.
W ciągu dwóch edycji festiwalu i roku działania mojego zespołu zdobyliśmy ugruntowaną pozycję na rynku polskich festiwali niezależych, zbudowaliśmy świadomość marki i utworzyliśmy zaangażowaną społeczność, której żywotność przejawia się w bogatym zbiorze grajdołowych mediów społecznościowych, które są oparte w głównej mierze na zasięgach organicznych. Przyciągnęliśmy również zainteresowanie mediów tradycyjnych i zwróciliśmy uwagę sponsorów.
Strona internetowa >
